READY FOR TAKE OFF - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Neel & Toby - WaarBenJij.nu READY FOR TAKE OFF - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Neel & Toby - WaarBenJij.nu

READY FOR TAKE OFF

Door: Neel en Toby

Blijf op de hoogte en volg Neel & Toby

24 Oktober 2016 | Nederland, Schiphol

Hoi lezers,

Allereerst, leuk dat jullie ons willen volgen!
Na een zeer geslaagd en warm afscheid / zuippartij afgelopen zaterdag met onze vrienden, is het dan eindelijk zover!

De krukken zijn weer ingeleverd, de zakdoeken opgedroogd en de tassen gepakt, kortom: Wij zijn er helemaal klaar voor!

We houden jullie op de hoogte van onze trip en schroom niet om hier onder een bericht te plaatsen.

Groetjes van ons!

• 24 Oktober 2016 - 17:39

Anouk:

Lieve Toob en Neel,

Safe travels!! Maak er een fantastische en onvergetelijke trip van!! We keep in touch..:)
    X uit Californië

• 24 Oktober 2016 - 18:06

Roy & Naomi:

Goede reis en heel veel plezier. Wij zijn er jaloers op!

• 24 Oktober 2016 - 18:28

Nienke:

Goeie reis en veel plezier!! x

• 25 Oktober 2016 - 17:17

Stig En Sanne:

have fun en let op elkaar

• 27 Oktober 2016 - 15:19

Helga:

Hi Toby,

Geniet van de mooie trip. Veel plezier en wees voorzichtig.

Hoe gaat het met je pootje?

Liefs Helga

• 27 Oktober 2016 - 16:23

Tante Zus - Ome Wim:

Hoi Neel en Toby, wensen jullie een fantastische reis, even ,n goede raad van tante zus pas goed op je zelf. Groetjes xxx

• 29 Oktober 2016 - 21:21

Wilma:

Hoi reizigers! Wij reizen met jullie mee. Veel plezier!

Neel & Toby

Dit stelletje reizigers gaat op pad! Om onze lieve vrienden, kennissen en familie met een gerust hart achter te laten, gaan we ons best doen om jullie te laten meegenieten van ons grote avontuur!

Actief sinds 11 Okt. 2016